Kalendar Dcomey

Sunday, November 11, 2012

Roti bun buat Chenta Hati

Assalamualaikum

Ni kisah masa Chenta Hati saya balik kg untuk mik saya dan beraya di kg hari tu. Saya merajinkan diri membuat 1/2 adunan roti bun untuk keluarga saya dan terutama sekali untuk Chenta Hati saya merasa roti bun hasil tangan saya setelah menuntut ilmu hari tu.

Ayah saya pun dah siapkan meja khas untuk saya menguli roti bun... thank you ayahanda cayang. Muah! Muah!


Rasa bersalah tau kalau ayahanda dah buat meja cantik-cantik tapi anakanda x juga buat roti bun... haaa sapa nak jawab??!!

Jadi.. walaupun dengan sedikit masalah teknikal, roti bun tetap menjadi juga.


Alhamdulillah...bersama-sama buat dengan bonda akhirnya menjadi juga roti bun kami. Memang laku betul tau! Tak sempat nak makan banyak-banyak dah abis dh...untuk Chenta Hati saya awal-awal lagi saya dah asingkan untuk dia 5 biji.

Sampai jer dia kat kg, terus jer dia ngap! Alhamdulillah sedap katanya... famili saya pun suka sangat.

(^_^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...