Kalendar Dcomey

Saturday, November 10, 2012

Last order & tunjuk bakat...

Assalamualaikum

Di kepanasan malam-malam tatkala kesorangan ditinggalkan chenta hati yang pergi out station ke pulau, maka datang lah kebosanan saya nih!

Sesambil melayan Masterchef 2, teringat lah gambar kek tempahan last masa kat kg hari tu belum masuk blog lagi. Asyik update kat FB ja sampai lupa blog tau...

Dalam kesibukan saya menyiapkan tempahan jiran sekampung - Pakcik Pat, adik-adik saya juga sibuk nak buat kek juga! Yang adik last - Najihah nak cupcake bawa pi rombongan sekolah ke Cameron Highlands...yang adik laki plak - Dik Teh nak tolong saya hias kek untuk saja-saja makan...layan jer...

Ni tempahan Pakcik Pat yang nak gambar tampal upin & ipin cam order Mizah gak.. design jer saya ubah.



Terima kasih Pakcik Pat

Yang ni kek untuk habiskan stok EP yang masih ada tu...jadi design sepenuhnya saya serahkan kepada adik lelaki saya - Dik Teh



Berbakat kan? Haaa...cupcake untuk adik pompuan saya pun Dik Teh yang buatkan juga...



Lepas ni sapa nak tempah boleh lah tempah dengan adik lelaki saya tu... (^_^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...