Kalendar Dcomey

Wednesday, August 15, 2012

Sendiri lagi...

Assalamualaikum dan selamat malam...

Berbuka posa apa ya korang tadi? Mesti makin meriah berbuka kan.. Ya lah hari ni dah masuk hari ke-26 kita berpuasa jadi mesti ada yang dah balik kampung dan berbuka ramai-ramai bersama keluarga kan.

Saya juga yang berbuka kesorangan hari ni. Konsepnya...si suami kena pergi berbuka dengan Panglima lagi hari ni. Itu lah nasib saya isteri kepada seorang perwira negara.


Berbuka kesorangan saya di hari ke-26 ni : Bihun goreng + kurma + air ribena jer...Syukur alhamdulillah.



Lepas tu kan nak cite...hari ni juga saya telah berjaya buat sotong jadi petak-petak camni tau! Hahaha...orang lain dah maju ke depan dah tapi saya baru nak belajar. Okey lah kan...

3 comments:

ANIM said...

selamat hari raya utk ita seisi keluarga..maaf andai kak ada tersilap bicara di alam maya. bila nak balik kedah?

mama aryan said...

salam aidilfitri ita..maaf andai ada tersalah bicara

Ita Comey said...

To : Mamaaryan n Kak Anim - Selamat hari raya dan maaf zahir batin juga dari Ita ya.

Kak Anim - Ita balik kg smggu pas raya nnti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...