Kalendar Dcomey

Friday, August 17, 2012

Kek WAJIB!

Aidilfitri 2012

Alhamdulillah...selesai sudah buat cookies tadi jadi buat kek kegemaran pula. Tahu kek apa? Haaa...takde kek lain yang menjadi pilihan hati saya dan suami melainkan kek coklat kukus.

Ada juga saya bercadang nak buat kek lain tapi awal-awal lagi di tentang keras oleh suami..heheh. Ya lah...kek coklat jer kesukaan dia sejak kahwin sampai sekarang.


Kali ni nak buat dalam cawan kertas comel-comel. Senang nak makan dan senang keja saya..heheh. Alahh...lagi pun budak-budak lagi suka kalau dalam bekas kecil-kecil camni kan..


Haaa...yang bunga perasan comel ni hasil bermain dengan lebihan aising buat biskut topi hari tu. Tak tahu nak buat apa maka buat lah ros kecil-kecil ni. Plannya nak letak atas kek coklat tapi...


Hasilnya....dah malas dah saya nak mekap berbagai-bagai pada kek coklat ni. Buat simple-simple jer janji sedap. Atas dia saya letak coklat ganache jer pastu tabur manik-manik jer.

Alhamdulillah selesai sudah kek kesukaan suami ni.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...