Kalendar Dcomey

Tuesday, August 14, 2012

Berdua lebih baik

Assalamualaikum

Alhamdulillah hari ni dah masuk hari ke-25 dah kita berpuasa ya. Cepat jer Ramadhan nak melabuhkan tirainya untuk meninggalkan kita. Semoga semua amalan kita di bulan mulia ini di terima Allah S.w.t

Setelah beberapa hari saya berbuka kesorangan, akhirnya chenta hati saya dah balik dari bertugas dan berbuka bersama isteri tercinta. Baru lah berselera tekak saya ni...

Okey taknak cite panjang, jom terus ke juadah berbuka kami di hari ke-23


Nasi putih + kurma + sambal cenonget ayam + ikan rebus + sambal belacan + ulam timun + kangkung goreng belacan + tauhu sumbat bazar ramadhan + pulut sri kaya + ali cafe + ais kacang buah 


Ais kacang buah paling sedap yang di beli di bazar ramadhan. Puas hati saya makan... Segala jenis buah ada dalam ais kacang ni. Ada buah jambu + tembikai susu + nenas + betik + tembikai + laici + jagung yang cukup byk + segala jenis kacang + susu yang banyak. Pendek kata memang sedap dan puas hati lah beli dan makan ni!

Maka...setelah berhari-hari tekak ni xde selera, jadi di hari ke-23 berbuka bersama suami tercinta membuatkan perut saya memboyot kekenyangan..alhamdulillah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...