Kalendar Dcomey

Sunday, August 5, 2012

Angau sendiri!

Assalamualaikum dan selamat malam

Waaahhh...bukan main seronok lagi korang tengok LIVE BADMINTON ya! Boleh kah Datuk Lee Chog Wei merangkul pingat emas? Moga-moga dapat lah dia kalahkan musuh tradisi dia tu.

Actually, saya ni bukan lah minat sangat tengok badminton pun..Lagipun awal-awal lagi channel tv tu dah di menangi oleh hubby. Kasi jer lah...sebab badminton ni memang kesukaan dia sangat-sangat. Saya melayan kemudahan internet yang ada ni jer...


Sibuk hubby dok tengok badminton sibuk juga saya dok angau tengok gambar-gambar kawin kami. Geli hati pun ada bila tengok gambar-gambar yang tak di album kan. Macam-macam gelagat ada...

Masa hari kenduri tak sempat saya nak tinjau sekitar keadaan kelam kabut di rumah tapi bila dalam gambar baru lah nampak semuanya. Ramainya tetamu yang tak sempat saya nak bertegur.

Nak tengok tak gambar-gambar di sebalik kenduri saya yang dah basi tu? Alah..kalau korang tak nak tengok bukannya saya nak paksa pun. Tapi saya tetap nak tempek kat blog saya juga..biarlah orang nak cakap "cewii" pun janji saya suka..heheh. Statement poyo jer kan!

Tapi tunggu entry lain pula la ya..tiba-tiba rasa takde mood plak..hehehe


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...