Kalendar Dcomey

Monday, May 21, 2012

1 Malaysia dah...

Xde mood nak terus menulis entry2 yang tertunggak dan basi. Nanti-nanti ada kerajinan sikit aku teruskan usaha aku untuk abiskan entry2 yang terperap tu yea.

Hari ni nak cite kisah 1 Malaysia..Kau macam dah xde cite nk buat ye??
Alaaa...sesaja je nk post sejauh mana dah ku jejak kaki ni...

Sedar x sedar dah abis 1 Malaysia dah ku jelajah...Haruslah!

Ok mai nak check-list secara ringkas :

Perlis
aku dok UITM dulu + p Wang Kelian + p Gua Kelam 
 Masih muda remaja masa kat UITM ni

 Kedah 
ofcos la tempat kelahiranku

 Lepak Pantai Murni dgn my lil sis pas buat i/c dia

Pulau Pinang 
9 tahun lebih aku keja kt sini

 
 Umah sewa ku 1 masa dulu sewaktu masih bergelar 'Cik'

Perak 
pi zoo Tepeng + p mlawat kastemer dulu2 + p kenduri + p Bukit Merah

 Masa pegi kenduri anak sedara Mak Tam kat Kuala Kangsar

Kelantan 
adik aku dok sana dulu

Terengganu
ikut rombongan skolah menengah dulu


Selangor
Melawat sedara mara 

Wilayah Persekutuan 
p abiskan duit banyak kt sini

Negeri Sembilan
p Nilai cari barang2 hantaran + p umah sedara hubby

Pahang
p Cameron Highlands + Genting Highlands + Fraser Hills
Time pegi bercuti Genting dgn mak & adik-adik

Melaka
adikku study nurse kat sana + adik iparku pun org sana

 Masa gi mik barang-barang my sis kt Kolej Jururawat Melaka

Johor
Melawat sedara mara

Sarawak
stay dengan somi tercinta 4 bulan kat Kuching


 simbol tengah-tengah bandar Kuching

Sabah
stay dengan somi tercinta sejak 29 Mac 2012 sampai skrg di Kudat

Hip! Hip! Horey kat Simpang Tg Mengayau

Kau ada??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...