Kalendar Dcomey

Thursday, February 7, 2013

Kek ketul lah pulak...

Assalamualaikum

Dcomey juga ada jual kek ketul atau bahasa glemer omputihnya 'loaf cake'. Asalnya saja buat suka-suka kasi kat pelanggan saya cuba tapi bila dah ada yang berkenan dan nak beli makanya saya buka lah order.

Ni yang buat iklan dulu...masa gambar ni di ambil kami pun masih di bumi Kuching lagi.Yang kat bawah ni baru untuk jualan buat kawan-kawan di bumi Kudat ni...

Detail sikit pasal kek ketul ni :
  • Kek semestinya kek coklat kukus yang sedap dan lembut itu
  • Layer tengah-tengah tu dengan inti coklat
  • Topping atas kek disiram ganache
  • Hiasan atas kek jika tiada permintaan apa2 dari pelanggan...maka suka-suka hati saya jer nak tabur apa..hikhik
  • Berat seketul kek yang siap sepenuhnya ni...lebih kurang menghampiri 1/2kg tau








Alhamdulillah...setakat jualan hingga ke hari ini, semua komen balas dari pelanggan-pelanggan saya semuanya cakap sanggggggaaaaattt sedap! Tu nak habaq kata sedap tu..


Yang kecil sikit kat atas ni bukan untuk jualan..ni ole2 untuk kawan2 yang dah banyak membeli. Bukan nak puji kek sendiri lah ya...tapi kalau x sedap tak mungkin pelanggan saya aka repeat order lagi. Alhamdulillah...

Tima kasih banyak kepada kawan-kawan saya yg membeli kek coklat  ketul ni...

  • Kak Dayang - HDU 
  • Rita Amril
  • Kak Cya
  • Talha
  • Dik Dah

Saya dan suami pun kalau makan kek coklat supermoist ni boleh mengundang ketagihan selagi stok tak habis..hahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...