Kalendar Dcomey

Thursday, February 7, 2013

Himpunan sepanjang tempahan itu...

Assalamualaikum

Maaf banyak2 bt kawan2 yg masuk blog saya tapi xde entry terkini. Sekarang ni agak kelam kabut sikit dengan urusan seharian dan alhamdulillah...setiap hari ada rezeki buat saya dalam dunia bakery ni. Maka dengan itu terabai seketika blog saya ni... Tapi kalau update ke FB mmg agak laju lah...

Marah pelanggan2 saya bila gambar yang di tempah xde saya masukkan kat dalam blog ni walhal suh tengok blog kan?! Memang tak patut tau kau ni Ita...

Okey..okey! Ni saya masukkan gambar-gambar crepe pelbagai jenis yang ditempah oleh pelanggan-pelanggan saya sepanjang bulan Jan-2013.. Alhamdulillah rezeki di tahun baru.

Pelanggan-pelanggan saya yang dah merasa crepe airtangan saya...

Kak Ti - Tokey kek yg cukup berbakat di Kudat ni
Kak Siti - Taman Lavendar
En Resz Kelly
Adik jual sayur di pasar pagi
Aunty jual plastik yg selalu saya pegi beli...

Kakitangan Hospital Kudat
  • Kak Jumatiah 
  • Rita Amril 
  • Kak Dayang 
  • Kak Cya
  • Azhana Fatnin - order dari Melaka kepada Chenta Hatinya di Hospt. Kudat
  • Sis Felime
Cikgu2 skolah sekitar Kudat ni 
  • Cikgu Emmy - SMK Kudat
  • Ustaz Azlan - SMK Kudat
  • Cikgu Zur - SMK Tun Datu Mustapha
  • Cikgu Has - SK Pekan Kudat II
  • Cikgu Sha - Friendly Garden
  • Ustazah Mawar Biru @ Dik Dah
  • Cikgu Leynee
Kalau ada yang saya terlepas sebut nama kat sini...saya minta maaf byk2 ya.





















































Yang mana ada terselit crepe kecil2 x smpai 5 biji tu...saya buat sedekahkan untuk pelanggan2 saya. Yang termasuk sekali dgn slice kek pun ole2 utk diorang juga..

Terima kasih byk2 bt pelanggan2 saya yang x putus2 order crepe dgn saya...alhamdulillah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...