Kalendar Dcomey

Tuesday, January 8, 2013

Durian Crepe In Da House!!

Assalamualaikum...

Alhamdulillah...petang tadi buat pertama kalinya saya berjaya membuat durian crepe  yang sangat sedap dan femes tu. Alahai...ketinggalan jer tau! Orang lain dah buat berduyun-duyun dah...musim durian pun dah makin nak abis musim dah tapi saya baru nak buat..hikhik.


Tak pa lah terlambat sikit...pasni bila durian dah habis musim kita buat crepe lain pula kan! In shaa Allah...crepe perisa lain pun tetap sedap juga dengan rasanya tersendiri.

Tima kasih tak terhingga buat sahabat saya sejak dari bangku sekolah menengah lagi... Azlina Brahim yang sudi kongsi ilmu dalam dunia crepe ni. Dia dah jadi tokey besar dah jual crepe ni...tima kasih Na.

 Jadi setelah berjaya menghasilkan durian crepe yang sangat menepati selera tekak ni, maka saya berbesar hati buka order untuk penduduk Kudat.


Saiz durian crepe yang saya jual lebih kurang kecil sikit dari pek indocafe tu..kalau ukuran pakai pembaris dalam 5cm x 7cm


Jadi..buat penduduk2 Kudat, boleh buat tempahan durian crepe dengan saya selagi durian masih bermusim. Terima kasih




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...