Kalendar Dcomey

Thursday, December 6, 2012

2nd Anniversary

Buat kamu chenta hatiku...
Sempena ulangtahun perkahwinan yang ke-2 ni, syg hanya mampu buat sebiji kek jer untuk abang dan berharap sangat-sangat abang suka. Muahh!!

Untuk kamu chenta hatiku...syg buat dengan penuh kasih sayang tau... kek coklat moist kesukaan abang tapi buttercream tu sarat marat sangat takpe kan?!



Saya siap buat kek ni pada 02.12 lagi...tapi disebabkan petang 2hb tu chenta hatiku kena pegi bertugas masuk pulau berhari-hari maka semalam 5hb baru lah dia potong dan makan kek ni...

Kecik jer pun kek ulangtahun kami ni...berat setealh siap deco sarat marat baru 800gm jer (^_^)



Mula-mula chenta hatiku tengok rupa kek ni...ayat mula2 keluar dari mulut dia, terima kasih sayang dan ayat kedua yang membuatkan saya sedikit kembang semangkuk :) bunga-bunga rose comel-comel ni bila pi beli? Hahaha...perasan lah kejap, bunga tu buat sendiri lah cik abang.. tapi tak tahu lah dia tanya tu atas sebab cantik atau pun tak. hehehe...

Skill bunga tu hanya menggunakan lidi 'toothpick' jer ok sebab besi yang nak wat rose kon saya dah tak tahu dah letak kat mana. Hodoh-hodoh pun biar lah...

Doakan kebahagian kami kekal hingga akhir hayat ya. Amin..

Okey sekian terima kasih.


2 comments:

Norihan Din said...

Along boleh bukak kedai kek ni...moga bahgia sampai bila2 ye..adikku ..along..

Ita Comey said...

Tima kasih Kak Yan...mmg bercita2 sgt 1 hri nnt dapat buka kedai kek. Moga tercapai impian tu..In shaa Allah amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...