Kalendar Dcomey

Thursday, December 27, 2012

Demi BURGER KING!

Bila terdampar di bumi Kudat ni...masih lagi ku bersyukur sebab masih lagi ada kepci. olah lah dari xde kan.. Bila tekak pula membuak-buak nak mamam selain dari kepci maka kena jauh lah sikit merantau mencari rezeki.
Alasan sebenarnya nak keluar menghirup udara KK kan...

Sesampai jer di bumi KK, haruslah isikan perut yang berdondang sayang dh kan... Kedai makan pilihan hari itu...

Buang Sayang Cafe
 
 Lokasi dia dekat dengan epot Air Asia - Tanjung Aru. En suami saya makan nasi campur...hmmm saya pula ofcos lah suka sangat nak try yang bukan-bukan kan.
 Order punya order sampai dah tak tahu nama apa ntah makanan yg di hadap ni. Starting makan mmg sedap menangkap jer kat tekak ni...maybe sebab lapar sangat-sangat dah kot tapi bila makin makan dan makan dan makan lagi... mulalah naik kembang tekak dah beb!

Dah kenyang perut, menapak pula ke Giant Putatan mencari stok-stok keperluan barang-barang dapur umah kami. Ya lah...xdenya Giant ni kat Kudat.
Keletihan sudah...lepak di hotel budget kesukaan kami jer lah - City Inn sbbnya dari hotel ni dah dekat sangat dah dengan tempat-tempat isi perut di malam hari. Jadinya...dah mengidam sangat dengan si burger king tu maka malam tu hadap lah puas2 si comey loteh nih.

Burger King

Hari dah cerah maka kena gegas untuk bertolak balik Kudat sudah. Sebelum balik layan lah perut puas2 di Oldtown kopitiam jer lah dulu. Tekak mesti lah nak layan asam laksa yang sejak dari dulu menjadi kesukaan masa stay di Penang dulu...

OldTown White Coffee


Hmmm...ternyata lain tempatnya lain pula rasanya. X berapa nak best pula di tekak ni nokz!

Perut pun kenyang sudah...barang2 pun siap sudah dibeli, apa lagi jom balik lah! Buat korang-korang yang nak ke Kudat, jangan risau... kalau nak terkucil ke apa masih ada R&R ok. Lepas sikit jer dari kawasan Ulu Kukut tu ya... jadi janganlah takut untuk datang ke Kudat



Sekian tengkiuuu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...