Kalendar Dcomey

Monday, October 1, 2012

Dari Ipoh ke Singkir Genting...

Assalamualaikum...

Alhamdulillah, semenjak saya balik kg ada juga rezeki untuk saya berniaga kecil-kecilan ni. Setelah saya promotekan di facebook iklan tempahan jarak jauh untuk perantau-perantau, ada juga mendapat sambutan dari kawan-kawan saya yang merantau jauh dari kg halaman.

Tempahan jarak jauh yang saya terima kali ni adalah dari schoolmate saya masa sekolah menengah dulu - Mazlihan Othman yang tinggal merantau di Ipoh. Dis tempah untuk hantar kepada ayahanda dan bondanya yang menetap di Kg Singkit Darat, Yan Kedah. Dekat jer dengan rumah mak ayah saya di kg ni..

Kek coklat kukus - 1 kg



Terima kasih ya Mazlihan!

1 comment:

Unknown said...

Assalam. Cantik kek nyer..

*Jom singgah blog kami.
http://vitaminformeandyou.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...