Kalendar Dcomey

Monday, September 24, 2012

Apam comel versi kartun!

Assalamualaikum..

Ada beberapa pelanggan saya yang bertanya kan saya tentang apam comel yang di buat dengan rupa kartun.  Memang comel rupa-rupa karekter kartun ni dan selama ni saya hanya pernah buat apam dengan rupa angry bird saja. Belum berpeluang lagi untuk menghasilkan apam comel dengan pelbagai corak kartun lain.

Jadi bila dah ada pertanyaan dan dengan keyakinan yang ada pada diri, insyaallah saya cuba sebaik mungkin untuk menghasilkan apam comel versi kartun seperti gambar-gambar yang saya dah google kan ini ya!

Harga jualan untuk apam comel versi kartun lebih sikit lah dari harga apam biasa memandangkan nak menghasilkan kartun yang comel-comel ni memerlukan ketelitian dan agak lambat

Apam kartun saya jual dengan harga seperti di bawah :

RM 30.00 / 1 resepi - 50 biji (Inti)
RM 28.00 / 1 resepi - 50 biji (kosong)

*Update harga - Disember 2015

Contoh-contoh gambar apam comel versi kartun boleh tengok pada google hasil tangan magik kawan-kawan tokey apam  / pada gambar contoh yang telah saya DAPAT KEBENARAN untuk iklankan di sini! Hasil gambar hasil tangan keras saya sendiri, nanti saya upload kan...

Tempahan apam comel versi kartun ini saya buka untuk karekter kartun seperti :

Ni contoh apam kartun yang saya dapat keizinan dari Apamelmialicious utk tempek gambar kat sini. Thanks a lot ya tuan punya gambar. Moga melimpah rezeki awak.


Yang lain-lain tu seperti :

 COOKIES MONSTER                                           ELMO
 

CJ7


SPONGEBOB & PATRICK
   

 Untuk karekter kartun yang lain-lain tu...tunggu kemunculannya ok!

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan. Terima kasih!





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...