Kalendar Dcomey

Monday, July 16, 2012

Mari berDIET...

Hubby dah mula cakap semalam yang dia dah jadi "comel" cam saya..hehehe. Ye ke?? Bagus lah sebab saya dah berjaya buat dia sekapal dengan saya dah..Owhh kejam bunyi nya..

Nak buat camne sebab saya ni suka sangat memasak walaupun tak sedap dan yang menjadi semangat untuk saya memasak adalah dia - somi saya. Jadi tu lah sebab nya dia dah montel..Bukan salah saya kan??

Jadi malam ni makan ringkas-ringkas ja...

 Saya buat salad ringkas-ringkas jer untuk menu malam kami

Buat fries juga

Jom tengok resepi saya yang tak seberapa ni...

SALAD CAMPUR

Bahan- bahan :
Salad
Tomato
Lobak merah
Telur rebus
Daging burger - Kukus dan cincang
Serbuk lada hitam

Kuah kacang - Resepi klik di SINI

Buat camni :
Gaulkan semua sayur-sayuran, daging burger dan telur rebus bersama kuah kacang. Siap di hidangkan!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...