Kalendar Dcomey

Friday, June 15, 2012

Bengang!!!

Marah semarah-marahnya! Sedih sesedih-sedihnya...tapi pada siapa harus ku mengadu?? Pada en somi memang dialah tempat aku mengadu segalanya...owhhhh!!!

Nape marah???
Harta karun yang ku simpan selama ni bertahun-tahun hilang sekelip mata jer. Cam orang hilang anak beb! Walhal yang hilang tu hanya FRIDGE MAGNET jer. Arghhh!!! X kira la fridge magnet yang x seberapa tu tapi nilainya cukup bermakna bagi ku. Tiada galang-gantinya.

Kenangan dari Cameron Highlands
 



 Setiap kali pegi Cameron Highlands mesti beli...x kira la brapa kali pegi pun

Kenangan dari Genting Highlands
Hadiah dari my sister - Dik Not

Yang ni ku beli sendiri

Kenangan dari kawan-kawan
Holland
Hadiah dari my ex-opismate Tasha pemilik blog gojes NI . Dia beli masa gi honeymoon kat Holland

Korea
Sepasang patung hadiah dari my ex-bos Ms Saw

Phuket
 Hadiah dari my ex-opismate Ms Lam

Phuket
Hadiah dari Wong yang selalu gaduh dgn aku masa time keja dulu ni 

Bali
Hadiah dari Wong juga

Terengganu
Hadiah dari Zainal my fren yg keja kat terminal Petronas

Kenangan dari Bandung - 2009


Kali pertama melancong ke luar negara

Kenangan dari Langkawi
1st time masuk kedalam underwater world



Kenangan dari Kuching, Sarawak


1st time naik kapal terbang pergi Kuching. Biar burung-burung tu dah patah hidung segala bagai tapi aku tetap sayang. Masa stay kat Kuching selama 4 bulan x teringat langsung aku nak beli FM ni untuk tambah koleksi...huaaaa!


Kenangan dari Bukit Merah



Pegi bermandi manda dengan orang-orang tersayang

Kenangan dari Kelantan
  Mak belikan masa dia pegi melawat adik kat Kelantan


Kenangan dari Pulau Pinang


9 tahun lebih aku menetap kat Penang. Ada FM ni yang aku beli kat night market dan ada juga dari rock walk.

Ni dapat masa pertama kali order pizza hantar kt umah

Kenangan dari Melaka



Semua ni dari hasil melawat my sis yang masih study kt sana dulu


Sedih teramat sangat tapi kalau dapat aku nangis airmata susu sekalipun...semua tu xkan balik kepada aku. Puas dah en somi memujuk aku supaya sabar dan mula kumpulkan semula...ya la...memang boleh mula kumpulkan semula tapi yang lama tetap dalam ingatan. Hanya tinggal gambar kat FB je la...tu pun x sempat nak snap semuanya...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...