Kalendar Dcomey

Tuesday, June 5, 2012

Air pasang petang...

"Air pasang pagi surut pukul 5
Nyonya bangun pagi siram pokok bunga
Pokok bunga melur tanam tepi kolam
Itik bertelur ayam mengeram"

Korang pernah nyayi x lagu tu? Zaman-zaman tadika n skolah rendah dulu kan...best bila terkenang zaman kanak-kanak kendos dulu kan.

Opss!! Lagu kendos tu xde kena megena pun cuma nak cite aku dan en somi pegi ke pantai bak-bak lagi di kala air pasang petang...tu je motifnya!

 Helmet kuning kesayangan cinta hatiku

 Ku sangkakan xde la ku gemuk sangat kn...tapi bila dh dlm gambar camni...makkk aiii!

 Cinta hatiku mesti marah gambar dia yang ni aku tempek kat sini sbb katanya rambutnya serabut...apa de hal??? Kamu tu suami saya dah!!!

 Air laut di paras idong

 Air tengah pasang petang...batu-batu tenggelam di kala ini

 Hempasan ombak memukul batu

Yang dok nampak cam rumah-rumah flat tu...tu la kotes PGA 

Dah puas mik angin laut...balik daaa!!!

2 comments:

Sash said...

Hamboih merempit tak abih lagi neh!

ItaComey said...

haaa...tu yg kata brsawang tu! org dh smpai london kita dok tang ni lagi..heheh. cite dh post kt fb cuma kt blog lmbat skit..hahaha.tq masuk terjah ye Sash

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...