Kalendar Dcomey

Thursday, March 29, 2012

Hijrah kami...

Hari dah siang...kat KK ni kul 6 pagi pun dah cam 8 pagi dh. Cerah dunia...
Siap!Siap! Check-out pastu cari kedai isi perut pagi. Nak tukar selera kat kedai lain plak...Kali ni sarapan kat kedai sebelah dengan kopitiam tu. 

Sasaran pagi ni BAKSO. Memang sedap sangat Bakso kat sini sampai aku macam x puas je makan.Aku ade mik gambar nk buat korang teliur tapi ntah camne ntah hp ku boleh ilangkan gambar tu plak! Xpa lain kali ade peluang pegi KK aku mik gambar bakso yg best tu k.

Perut dah kenyang jalan-jalan kejap sambil tunggu kawan hubby sampai kat hotel untuk ambil kami.

Hubby kata dia suka sangat gambar ni sebab dia ada jambang.
x suka! x suka!

 Apa yg aku rasa menarik minat camera hp



Ok masa dah tiba...jom gerak ke Kudat.Perjalanan yang agak panjang lebih kurang 3 jam dari KK ke Kudat.

 Nun jauh kat sana tu Likas

 Kat Kudat nanti xde McD ya...so drive thru kat KK bli penyaman tekak

Kota Belud
 Aku dah sampai Kota Belud...tapi x turun keta pun.hehehe

 Sawah padi sepanjang perjalanan

 Pohon nyoq melambai-lambai

 Syahdu hatiku time ni...tengok sawah padi memang sentap sangat sebab dah mula teringat kg halaman...

 Keadaan jalanraya sepanjang perjalanan agak teruk sikit la

 Menguji tahap kelasakan tayar keta juga la

 Setelah meredah hutan...bukit-bukau...maka sampailah kami ke pekan Kudat. Alhamdulillah selamat tiba perjalanan kami dan yang paling penting masih ada KFC kat kudat ni...

Owhh! keletihannya daku...

Rehat dulu yuk!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...