Kalendar Dcomey

Tuesday, April 26, 2011

Doa Selamat...

Ni cite masa sblm aku smpai kt Kuching ni...

01-Apr-2011
Kt kg buat sikit kenduri doa selamat dan bacaan yassin untuk aku merantau dengan selamat di tempat org. Selama ni memang aku x pernah berjauhan dr family aku...now...dh tiba masanya aku berada disisi suamiku. Ramai betul tetamu yg hadir pada hari tu walaupun dlm keadaan hujan yg sgt lebat. 
Menu pada hari tu byk la juga...tapi lupa lak aku nk snap pic...huhuh...sibuk la katakan...menu buffet hari tu best2 tau!
  • Nasi putih - ofcos la
  • Gulai cempedak dgn udang - Buah cempedak dr kebun arwah tok wan
  • Gulai Munggai - pemberian M'ngah
  • Kerabu daun selom - pemberian M'ngah
  • Ikan kembong rebus
  • Ulam-ulaman
  • Puding jagung - Khas dari mak metuaku
Ok...menu handmade dari aku 2 jenis je...

Hawflakes Layer Cake
 My 1st trial yg kurang menjadi layernya...almaklum la masa buat ni ramai plak yg nengok tu yg dia jadi malu tu..hehehe alasan!

Chocolate Chips Muffin

 yg ni pun my 1st trial jugak...but...menjadi dengan meriahnya. x sempat aku nk nengok dh abis dgn lajunya...

Alhamdulillah...semuanya berjalan dengan lancar.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...