Kalendar Dcomey

Wednesday, March 9, 2011

Giler punya TERUJA!

Tgk tajuk dh tau dh semangat keterujaan tu...heheheh
Sgt teruja sbb my NOZZLE utk hias kek dah smpai. Best! Best!

Thanks to K'Norli

K'Norli ni rakan blog aku yg sama2 aktif dlm biz on9 ni. 
1 hari jln2 kt blog dia ternampak la nozzle2 yg tgk brtenggenk dgn ayunya seolah2 memanggil2 aku utk mendekatinya...bila dh dekat jatuh ht la plak. bila ht dh terbekenan...terus email k'norli nk order 1 box.

tgk...jatuh cinta wa cakap lu bila tgk nozzle2 ni dlm kotak comel lutsinar tu!
Walhal dlm byk2 nozzle ni ada 2-3 jenis je yg aku tau guna tp insyaallah bila dh ada ni bleh la main2 conteng yer. Sblm ni dok beli sbiji2 (dh la kecik) 1 bijik pun kos RM4.50..bila x jumpa set ni, aku rasa nozzle aku beli sblm ni murah sgt dh la tp bila jumpa yg ni terus aku katakan "Makk aii...mahal nk mamposs nozzle aku beli" hehehe...apapun dh byk bt duit dh dgn nozzle2 tu...
Wahai nozzle lamaku...kau tetap ku perlukan...
 
muahh korang!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...