Kalendar Dcomey

Thursday, March 10, 2011

Album kawinku...

Dari lensa fotografer pilihanku...
Mat Atan (nama mnja dia sejak dr zaman skolah)...dia ni senior aku masa skolah menengah dulu. Aku bg kepercayaan padanya utk mik gmbar2 pd hari bahagiaku...
thanks a lot

Custom Album

Cover depan
(Ada cermin ya!)

Ni cover belakang skali



Sticky Album
































































Nikah : 02-Dec-2011
Tema : Putih + Silver
Lokasi gambar pd hari nikah :
  • Masjid Al-Irsyad, Kg Tempoyak
  • Sek. Men. Sri Badong (Masa zaman kami dulu skolah ni namanya Sek.Men.Singkir)
  • My house - Kg Sg Baru
 ***


Resepsi Kenduri : 05-Dec-2011
Tema : Merah + Putih
Lokasi gambar pd hari kenduri :
  • Jeti Semeling
  • My house - Kg Sg Baru
  • My hubby house - Kg Simpang Tiga 
Ya Allah...kau jadikan kebahagiaan kami sebelum ini...hari ini...esok & hingga akhir hayat kami kekal bahagia sampai ke syurga. amin



2 comments:

kakbesah said...

Assalam Ita, cantiknyer gambar2 kawen Ita.. paling unik yg pakai baju skolah tu, sapee la punye idea tu.. comel sesangat. tergelak akk sorang2. paling gayat gambar kat atas jembatan tu.. risau kot terjatuh ke dlm air..hehe. hebat! mcm drama je. panglima menghunus keris pon ada.. bagus btol, memory sepanjang hayat kan.. akak doakan moga kalian bahgia dari dunia hingga ke akhirat sana. Ameen.

ItaComey said...

wslm kak besah...malu2 seketika. :P..xtually idea pkai bju skolah tu dtg dr photogrfer sbb kami semua ni dr 1 skolah. hubby plak skelas je dgn ita tp x pernah baik pun masa skolah..tu la org kata jgn gaduh2 nnt bleh kawin..heheh.so memori tu abadikan dlm album kawin utk cite kt zuriat2 nnt.tu la cite pendek alkisah bju skolah tu...nway tq ya k'besah jenguk blog ita ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...