Kalendar Dcomey

Thursday, March 18, 2010

Hadiah besday 2010

Waaa...bukan main suka lagi aku dapat hadiah besday pegi bercuti yang ditaja.Ditaja transport...penginapan...kasi duit pokok lagi tu!

Apa?? Owhhh...pikir bukan-bukan ya! Aku ditaja oleh adik sendiri la Dik Not (adik no-4)...bercuti ke GENTING HIGHLANDS bersama Mak, Dik Teh (Adik no-5) dan Jiah (Adik bongsu no-6).

Tima kasih banyak-banyak Dik Not sponser semuanya untuk kami.

Peace no war!

Plan asalnya my sis Dik Not dia pun nak ikut pegi sekali tapi tugasnya sebagai Jururawat x dapat cuti pula. So kami jer la yang pegi...dia tunggu umah.Hehehe...

Ni xtually bukan kali pertama aku pegi sana...dah banyak kali sangat dah cuma kali ni pertama kali aku pegi dengan mak dan adik-adik pula. Lagipun mereka belum pernah sampai lagi genting ni.

Mak sedang meninjau-ninjau pemandangan genting di awal pagi

Sebelum subuh lagi kami dh berpijak kat bumi genting tu. Ya la...naik bas dari Penang kul 12.30mlm so korang bayangkan lah seawal mana kami sampai kt genting ni.

Dik Teh

 Jiah

Check in pukul 12 lebih kat Hotel First World. 'Terbungkang' la kami anak beranak kat lobby dulu. Dah theme park buka kami pegi bermain-main dulu. Nanti cukup time baru masuk bilik.


 Kat lobby Hotel First World

 Kami bli gelang  all-park...senang nak main semua

 Budak kecik x boleh main mainan yang bahaya

 Train ulat gongok






Budak ni sorang-sorang dia jadi keja






 
 Perasan kat London la nih

 

 Aku suka pic ni




 Aksi sengal kami..hahaha




Letih sudah!

Dari pagi sampai ke malam main jer keja kami ni...simpan main esok plak la

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...