Kalendar Dcomey

Monday, June 24, 2013

Rayyan Mikail

Assalamualaikum

Buat pertama kali saya pegi majlis kenduri Akikah & Kesyukuran di bumi Kudat ni. Tima kasih ya buat mummy yg comel - Honey yang menjemput akak ni ke majlis baby Rayyan Mikail yang sangat-sangat comel itu.


Ajak en suami...bizi katanya jadi penuhi undangan dengan kawan je - Julinaz. Ingat dah lewat dah sampai walaupun majlis dah separuh selesai dah...sesampai jer kami kat pintu umah bonda Honey...meriah weh dengan paluan kompang. Cam sambut kami sampai je..hahahha


 Ini lah hero permata Honey dan suami yang sangat comel kan. Geram tau dengan baby Rayyan  ni...hihi. Dari jauh maunya dia senyum2 dengan aunty ni haa...tapi bila ambil jer nangis saja dia..alahaiii sian aunty ni....huhuh


Pelamin akikah yang bertemakan hijau + putih cetusan ilham Honey dan family. Sangat cantik sekali hasil sentuhan mu dik!


Beg untuk tetamu juga sangat-sangat comel dan memang takkan buang la ok! Banyak barang-barang dalam beg yang comel ni...


Ada bunga telur teddy bear, mineral water yang ada muka Rayyan, Puding pandan yang sedap... dan jajan kesukaan. Opsss!  Ada apam polkadot yang Honey tempah dengan saya juga ya...tapi saya kasi sama Ju aja sbb ya lah saya dah buat jadi xpa lah saya kasi kawan.

Ni apam polkadot yang ditempah oleh Honey untuk doorgift hari tu...






Comel x doorgift nya? Hihi...Tengkiu Honey tempah dengan akak.
Makanan pun sedap-sedap sangat hari tu. En suami...rugi tau awak x teman saya pegi. Ada kambing, daging dan banyak lagi lah yang saya pasti menjadi kesukaan awak...Hwuaaahh! Huawww!

Nurul pun nak naik buai juga...hihi
 Suka Nurul bila naik buai berendoi Rayyan...


Selesai sudah...

Tima kasih buat Honey, Suami dan famili yang beri layanan yang sangat baik dan mesra untuk kami. Makanan yang sangat sedap dan kami menjadi antara tetamu yang terakhir..kwaaa! kwaaa! kwaa! (^_^) 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...