Kalendar Dcomey

Friday, February 1, 2013

Kek manje-manje gitu..hikhik

Assalamualaikum

Nak bercinta manje-manje dengan laki sendiri boleh jer setiap masa setiap hari. Tak perlu tunggu hari-hari special jer cam hari ulangtahun ke...hari apa ke...hari kekasih yg mmg x lah sekarang ni kan!


Tapi zaman muda-mudi dulu yang mmg agak jahil dgn pendedahan hari kekasih..mmg saya mengaku ada sambut gak ler dan merasa lah dpt kek dan rose bagai tu. Tapi pikir sronok jer masa tu...mmg jahil betul time tu!

Semua tu poyo jer! Hikhik...sekarang bercinta dengan suami sendiri lebih membahagiakan. Yang pentingnya bercinta dan bermanja pada yang HALAL.

 

 Ekceli saja buat untuk chenta hati saya..kasi bonus kat dia sebab 2-3 hari bermain dgn tempahan, dia banyak membantu saya. Membantu jadi pilot saya (^_^)..tima kasih daling!


Hari tu buat kek camni untuk tempahan orang..jadinya x boleh lah saya nak potong bedah siasat tunjuk isinya kan. Maka bila buat lagi untuk chenta hati saya ni..boleh lah saya tunjuk rupa paras dalamnya untuk kasi meleleh air liur tu.Hikhik...


Close-up sikit lagi...haaaa tengok tu! Walaupun black forest versi coklat ni sememangnya xde cerry kat dalam tu tapi rasanya susah nak cakap lah! Kena beli dan rasa sendiri lah... Yang membeli pasti dah tahu sedapnya...tima kasih banyak-banyak.

Yang belum rasa lagi kek keluaran Dcomey ni..sila-sila lah tempah ya.. (^_^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...