Kalendar Dcomey

Monday, January 28, 2013

Kek 'Fresh Cream' Pertamaku...

Assalamualaikum...

Buat pertama kalinya saya bermain dengan 'fresh cream' untuk buat kek. Dah lama sangat idamkan nak buat kek camni..akhirnya tempahan pertama pun diterima dengan sungguh kegembiraan hati.

Tima kasih banyak2 buat Kak Cya yang menempah dengan saya.
Dengan ini di persembahkan...Black Forest Moist Coklat Kek. Orang lain buat black forest guna kek span coklat jer tapi saya ni di tahap agak kerajinan dan suka sangat dengan kek coklat moist, maka jadi lah black forest dengan citarasa saya...

Korang meleleh air liur tu jamu mata jer lah ya. Ini kek bukan kau yang punya...tapi Kak Cya yang punya (Baca dengan nada AHMAD ALBAB)

Black Forest Moist Coklat Kek.




 Alhamdulillah sedap sangat katanya..kawan-kawan kat tempat keja dia pun suka sangat. Syukur pada Allah bila hasil tangan saya dapat memuaskan selera kawan-kawan yang menempah

Tima kasih banyak-banyak ya kak Cya...dan x sangka pula Kak Cya ni rupanya isteri kepada kawan sekerja suami saya..hikhik

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...