Kalendar Dcomey

Sunday, August 26, 2012

Besday Cin

Buat sahabatku...Cinderella Anje a.k.a Watie di hari ulangtahun kelahirannya yang ke-32. Dia memang suka sangat kek yang saya buat dan dia juga lah pendorong kuat saya sejak dulu untuk memulakan bisnes kecil-kecilan kek ini.

Jadi sempena hari ulangtahun kelahirannya, saya buatkan kek cawan coklat untuk dia.

Tarikh : 18 Feb 2012...saja saya buat awal untuk dia sebab saya nak berangkat bercuti ke Melaka pada hari lahirnya 24 Feb 2012






Dia cukup suka makan aising kek yang banyak tapi saya pula tak suka buat kek kasi aising melampau-lampau sangat. Labih suka makan biar puas pada kek dari aising..hehehe

Happy birthday Cin dan sahabatmu ini akan sentiasa mendoakan kebahagiaan buatmu dan moga kau cepat bertemu jodoh. Amin

Selain dari hadiah kek cawan ni untuk dia, dia juga ada tempah coklat dari saya


 Terima kasih Cin sebab tak jemu-jemu tempah produk saya.


Lebihan dari tempahan tu saya jualkan di sekolah adik. Alhamdulillah sambutan memang menggalakkan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...