Kalendar Dcomey

Sunday, January 8, 2012

Mai dah! Mai dah!

Cite-cite pasal kek semua nih letak tepi kejap ya...now bagi laluan kpd produk yang tengah hangat ni!
Dah lama sangat dah ku simpan angan-angan nak buat ni...akhirnya dengan keyakinan dan semangat terhasil juga my
HANDMADE CHOCOLATE!
 kiutnya dok brposing dengan tali jala my dad..hehehe

Lompat guling-guling nih!!!

Bila dah buat sendiri...rasa sendiri kesedapannya baru la berani buka order. Alhamdulillah dah mendapat tempahan...

Untuk maklumat harga boleh rujuk pada entry harga ya! sekarang kita layan mata dulu dengan coklat-coklat yang saya hasilkan...

 permulaan...2 warna je

 suci jer rose putih...

 Rose campuran

 Love shape try wat versi thousand ball tp x brapa nmpak plak...

 Hati yg bersih


 Rose stick..memang sesuai utk buat hantaran atau boleh juga buat gubah jadi jambangan bunga atau bunga raga dan beri hadiah pada orang tersayang

Flash back jap...
yang ni bunga coklat masa hantaran kahwin saya..tapi masa tu coklat ni saya tempah dari k'ina - perda. Saya buat gubahannya...

 korang pernah beli tak coklat sea shell camni? saya pernah beli...ada berapa biji jer tapi mahal laa. Rasanya lebih kurang jer macam saya buat ni..hehehe. Pasni boleh makan coklat puas-puas laaa!

 yang ni versi malas nk warnakan dah..

Yang ni versi rajin nak balut..bukan pe senang bungkus siap-siap camni supaya senang saya nak kasi orang merasa.

Ok...dah tengok? dah terliur? apa lagi...jom la tempah sekarang!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...