Kalendar Dcomey

Wednesday, September 21, 2011

Happy "OLD" day Hubby!

Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday to MY LOVELY HUBBY
Happy birthday to you...
***


12:03AM - 10.09.2011 

Happy birthday abang!



Biarpun hnya dgn sbiji kek sebesar tapak tangan...

hanya bertemankan sebatang lilin...santapan hanya 1 set KFC snack plate...bertemankan Iskandar + Ibu Nadia + Abah Zam...bersuasanakan umah yang lintang pukang dek kerana brkemas nk berpindah...dah cukup bermakna buatku kerana di awal usia 30 mu aku berada disisimu...Maafkan daku kerana x mampu menyediakan lebih dari apa yg lebih sempurna. Hanya kasih syg yg termampu ku berikan padamu...



i love u...

Kek marble strawberry coklat

 Budak kecik Iskandar pun temankan ayah wan potong kek...

 Jap2...ayah wan potong...tp adik Is x boleh mkn kek ummi buat ni
 Kami + Iskandar

i love u so much...

 ibu Is dok crita apa tu...

Abah Is juga yg abiskan kek

 Chak!

Jom lyn gmbr2 besday man malam itu...





Suamiku sayang...maaf naa sbb si isteri mampu buat kek kecik ja. Pastu bli kfc pun duit abg juga. Syg x keja...


 suka dpt mkn KFC ya...


Buat suamiku...
Apa saja yang aku lakukan semenjak bergelar isterimu...hanya untuk membahagiakanmu. Apa saja kekuranganku...ku mohon ampunkan daku. Sesungguhnya aku amat menyayangi dirimu.Pintaku moga hatimu tetap hanya untukku hingga akhir nafasku....hargai aku dengan kasih sayangmu...

:: Aku Sayang Kamu ::

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...