Kalendar Dcomey

Tuesday, March 22, 2011

My "OLD" day - 2011

14-Mac-2011
Dah tua dh aku yer..dh 3+ series dh. Biar tua hnya pada angka tp mentain cun...hahahaha...mentain ke?

Kt opisku...budak Cin tu celebrate my besday awal sikit coz hr yg sptutnya besday aku tu jatuh pada hr Isnin yg mn aku dh awal2 lg apply cuti sbb nk spend time with my hubby...so dia wat surprise utk aku pd hr Sabtu

 Ni "Hadiah" dari "Teman" kat opis ni....
 Pepagi lagi smpai opis "Cik T" dh kasi adiah utk aku...marah betul dia kt aku sbb kemarin tu aku marah dia...huhuh

Yummyy...
 Blossom Cake...dr Cin
Sedap beb! Tq

For Beauty Skin
 Bila umo dh tmbah maka kulit mula la kedut kn...huhuhu
Pandai Cin belikan adiah ni...tq ya!

Wajah2 comel kami di usia 3+ (tp aku muda sikit dr KAK WATI ni...hikhik


Bab brgambor mmg x blehh blahhhh!

Sengal...
 Sesaje bt pos manje2 ubi sblm potong kek tu


Bestttt!
Ada org ckp mukaku ada aura seri pengantin (citenya masih cun la tu)...walawehhh...perasan la aku seketika itik...
tp betul la tu kn...

Hari seterusnya....
With my hubby celebrate pd hr yg tepat...14-Mac-2011
Aku balik kg metua sbb hubby ada kt sana

Syhhh! Ada ssorang tgh tido berpelukan bantal bucuknya...hikhik
Comel kn?

ptg my besday tu kami gerak balik ke umah sewa ku kt s.jaya tu...hubby kata nk kasi surprise utk aku...
jeng! jeng! jeng!

Bila tgn sasa memasak...
 On my besday....My hubby masakkn special utk wifenya 

Fettucini Spagetthi with special sauce

My hubby x kasi mik gmbar yer...sbb special utk wifenya & bkn tatapan umum. tp apa yg bleh dihuraikan...masakannya mmg sedap sgt & dia cukup romantik. tq ya buah hati syg...muahhh
Love u so much!

 Hari seterusnya....15-Mac-2011
Kami balik kg lagi sbb sok nk antar adik ku DIK TEH p interview bomba kt aloq setaq.
Tapi sblm smpai kg aku sempat memujuk hubby p dating ke pntai merdeka jap sbb tringin nk mkn eskacang

 Melampau x?
 Skali dia maii....tu diaaaa! giler punya besaq eskacang ni. mkn smpai muntah la beb!
hahahaha...apa pun mmg best la!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...