Kalendar Dcomey

Monday, March 28, 2011

Dalam kenangan....

"Bertemu dan berpisah adat manusia biasa
Hilang dimata tapi dihati tidak lupa
Berdoalah kita agar aman dan sentosa
Semoga kel;ak kita jumpa di lain masa"

~ 24-Mac-2011 ~
Berakhir lah sudah statusku sebagai seorang pekerja sejak 9 tahun. Perasaan sedih bercampur gembira mmg x lekang dr hatiku saat2 macam ni.

Nape aku sedih? sbb...
  • aku tinggalkan semua yg pernah aku lalui sebagai srg pekerja
  • aku tinggalkan semua kawan2 seperjuanganku
  • aku tinggalkan semua kenangan di alam pekerjaan

Nape aku hepy plak? sbb...
  • Lepas dr bebanan kerja yg kdg2 yg buat aku sewel sikit..hehehe
  • Lepas dr org2 yg tidak memuaskan hati aku
  • Aku akan masuk ke alam yg kucari selama ini...full housewife 
  • Aku berada disisi suamiku yg paling aku syg...
Apa pun moga kebahagiaan sentiasa mengiringi perjalanan hidup ku...

21-Mac-2011
Farewell Dinner @ Nasi Ketam (Juru) 

 Muka2 yg menghadirkan diri pd hari tu...

 Our dinner...ni order hanya utk 5 org mkn jer tau...

 My Face of the day...


Thanks to CSC & BC's
  • Cin @ Watie : Minah sengal seangkatan ku...
  • Chan : Aku suka sakat dia...
  • Edi : Cool man & pantas bekerja
  • Heng : Suka bt2 keja style x paham dgn aku...hikhik
  • Lim : Friendly
  • Tan : Suka buka kata x kena gaya..hikhik
  • KJ : Like his word "ok babe!"
  • Abg Mang : slalu kena marah dgn aku sbb dok buat sengal ubi sgt...hehehe
Anyway...to all CSC & BC's...aku pasti akan rindukan saat2 membebel kt uoals. We are good team work
***


23-Mac-2011
Farewell Lunch @ Pantry (Chevron)



Sesi penuhkan albumku...

 Yg menghadirkan diri n sediakan semua perbelanjaan utk ku...

Juz baked a marble cake to them...


Thanks to u all
  • Wong : Mmg musuh manjaku no 1 kt depo tu...asyik nk ikut kepala dia jer...huhhh!
  • Karen : Friendly
  • Peggy : Ni budak gila sikit ni...hehehe
  • Melisa : Di alam percintaan...hahahah
  • Stephen : Cool & talkative
  • Waida : Budak comey mnjadi kegilaan ramai...opsss! dh berpunya ya
  • Wendy : Jarang borak dgn dia tp dia cute
Mmg akan rindu giler dgn korang...
 ***

24-Mac-2011
Farewell Lunch @ Pizza Hut (Inderawasih)
 Menu of the day...

 Very like the watch...

 Nama2 yg wat collection utk kasi souvinier last utk aku...thanks a lot ya uols

Muka2 yg menghadirkan diri utk lunch hari tu...
Thanks a lot...
  • Steven Saw : My "x-bf" x jadik...hahahha...suka kaco dia. ni anak my big bos yg sulong...dh nk jadik bapak pun dia ni
  • Mee Yei : Anak big bos yg ke-2...pretty women but not available ya!
  • Hady : cukup slow bila brcakap & slalu cetuskan pendaman emosiku..hikhik
Well...walaupun hnya jarang2 sekali dpt jumpa uols but uols nice...
***


24-Mac-2011
My last day @ Depo

 dalam kenangan....
  • laci mejaku yg cukup bersih..heheh (hari last jer baru nmpak rupa drawer)
  • badge kerja yg old version vs yg trbaru & terakhir utk ku...
  • punch card report - aku pekerja contoh..auwwww
  Nah mik kau! pekerja contoh la sgt...hari2 mai keja awal tetiba jer hari last bleh plak masuk keja lmbat...sib baik la si budak cin tu kejutkan tidoku...klau x alamatnya x gi keja la aku...huhuu


Rupa sebenar kekalutan mejaku (Cam relax jer kan?...mmg rr...dh bersihkan sikit saki baki semak tu)
Sebelum....
Selepas...

 Ku tinggalkan bersih jer utk si You Chan tu...

Org2 kuat kt Chevron
  • Mr Tan Chin Tat : Terminal Manager yg suka tegur manja dgn aku...ayat dia yg x leh blahh " i like u"...OMG!
  • Chen Teik : Ni senget sikit otak dia ni..hahaha
  • Rajen : Ni pun senget gak...aku slalu marah dia "Nnt i repot gangguan sexual kt tmpat keja kot!"...hehehe...bukan apa pun gimik jer lebih sbb dia ni suka sgt sakat aku
  • Abg Razif : X byk ckap but his nice person
  • Ms Lee : HOT Mama...mmg admire la dgn body dia beb! dh branak 2 dh tp tetap cun!
 ***

25-Mac-2011
My last day @ Pen's Opis

 Wajah terakhirku kt reception hall...
(xde cam muka sedih pun kn?)

 saat2 terakhir dgn sebahagian bebudak opisku yg ada pd hr tu...
  • Ms Saw - Our GM
  • Ah Neoh - mula2 dia mai interbiu dulu ensem (dlm atiku penah berkata...ensemnya mamat ni!) ...now dh bulat dh..hikhik
  • Hady - dh komen dh ya...gi tgk kt pic atas ok
  • Ms Ooi - Ni pun kelam kabut gak ni
  • Nur - chinese muslim yg friendly
  • Peggy - Slalu bagi nasihat kt aku..thanks a lot dear
  • Ms Ang - Org lama nih...
  • Chee Meng - boipren ku yg ensem
  • Lim - dh komen dh
  • Mat - Our opisboy yg x byk ckp tp aku suka sakat dia..hehehe
  • Joe - baby face yg ensem....opppsss! dh bapak org k! like his brother "Eric Siew"...hahaha
  • Kak Thana - satu2nya indian staff kt opisku...she's very peramah
Not just a cake...
 
but...
 the meaningful...
"I will miss you all...Thanks for everything...Love from Along"


Just a one word....
miss our sweet moment together

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...