Kalendar Dcomey

Thursday, February 24, 2011

Dh brtambah dh angka tu...

Epy besday Cin...hari ni genap la umo tu 31 ya...so sempenan besday hg ni...aku doakan moga hidup hg akn lebih tenang & bahagia serta cepat bertemu jodoh yg baik2..amin

Last year punya adiah besday aku post kt blog personal yg dh bersawang tu....
http://chubbycomey.blogspot.com/2010/02/epy-besday-cin.html

dis yer hadiah aku x seberapa sgt tp aku hrp hg puas ati ya! tahun depan dh x leh celebrate dgn hg dh...huhuhu
 aku buatkan special kek ni utk hg...

Strawberry Chocolate Marble Cake
 Hepy 31th besday 
** Strawberry lupa nk beli so sambar je buah ceri..heheh
(Kesilapan teknikal yg x perasan...hehehhe...uols prasan x? tu....should be "31st")
  My 1st trial for this marble cake...alhamdulillah menjadi gak & yg paling penting sedappppp!
Tgk...gebusss je kn?!
(Masuk bakul angkat sendiri...heheheh...tp mmg itu yg dikatakn oleh besday gurl & org2 yg merasa)

Rupa my marble cake sblm bakar & selepas bakar

Haaaa....cccc...kn dh ckp sedap! tgk je la cara besday gurl menjamah kek ni dgn cukup berselera
 Budak cin ni mmg suka sgt buttercream

Kejap ada...kejap abis...
Diabiskan separuh tu dlm 10 minit jer...

Special gift for her...
1 tujuanku bila aku hadiahkan senaskah AL-QURAN ni utk dia...moga dia jadikan teman setiap saat & beroleh ketenangan dgn mendekatkan diri pada ILAHI. 
Insyaallah...
My fren...hargai apa yg kita ada sekarang sebelum apa yg kita ada itu berlalu pergi...
Dah..dah...merapu meraban la plak nnt..hehehe









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...