Kalendar Dcomey

Monday, December 20, 2010

Hantaran Kahwinku...

Mmg susah bila kena hantaran sendiri...abis idea oooo....letih memikir camne nk gubah. hmmm....sib baik mak ada so minta tolong mak cetuskan idea dia.Tima kasih byk2 mak. Lagipun mak mmg berbakat dlm gubah menggubah ni mybe bakat dia tu la turun kpd anak dia ni...alhamdulillah.
Mak pun mmg rajin "tanam" hantaran dekat sedara mara & jiran so berlambak2 la diorang bagi balasan hantaran. Sebabkan kenduri sekali dgn adik maka dibahagi dua la hantaran yg org bagi tu. tima kasih byk2 utk yg memberi...hanya ALLAH ja yg dpt membalas.

 Antara brg hantaran yg diberi oleh sedara mara & jiran :
(Pemberi yg sy ingat)
  • Ngah Nen
  • Suhana
  • Kak Yam Id
  • Mak Su Nab
  • Tok Cik Melah
  • Kak Noriah
  • Long Kiah Pak Daq
  • Cik Besah
  • Mak Lang Miza
  • Kak Zaharah Md Isa
  • Tok Nyang Singkiaq
  • Tok Su Ja'ah

Ni hantaran hasil tangan saya plak
 Jambangan Coklat
Coklat ni order dari K'ina dan saya gubah menjadi jambangan


 Baju Melayu + Butang Mutiara 
Butang Mutiara made from Sabah
Sponser by Bang Ngah (Adik lelaki ku yg ke-2)


 Jambangan Coco Jelly
Asalnya 1 bekas ni utk isi buah tp disebabkan dh byk sgt so jadilah jambangan coco jelly 
Sponser by Dik Da (My Kazen)


 Swiss Polo Wallet + Card Holder + Belt


 Sangkar Cinta Jam Tangan Seiko 5


 Kain Pelikat
Sentuhan my mom


 Kasut


 Bekas Kek...salah bajet utk kek bulat!

 Edible kek
"LOVE you till the END"


 Baju Kemeja


 Set Wangian - Adidas Team Force


 Sejadah + Al-Quran


 Tuala


Sirih Pinang
Sentuhan bonda tersayang

Sayang sekali fotographer saya lupa nak mik gambar hantaran yang diberi oleh pihak suami kepada saya..owhhh!

4 comments:

Sash said...

congrats fren!!
kiter pon ade blog, nnt jenguk2 la yer. ader la jugak tempekkan recipe ape yang patut ;)

love-
Tasha

danEEz said...
This comment has been removed by the author.
danEEz said...

Salam. tumpg tya kt mn bli bekas kek bulat tu ye. mcm jrg jmpa je..

Ita Comey said...

To:danEEz
Bekas hantaran buluh bulat tu versi di tahun pghujung 2010..kt kedai brg2 perkahwinan byk masa tu tapi skrg ni x tahu lah ade ke x lagi pesyen tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...