Kalendar Dcomey

Wednesday, December 23, 2009

Tangkapan di Bandung

Tido yang panjang aku semalam ya! Aku masih lagi bercuti...ya la untuk hilang lenguh2 sendi ni. Sambil tu boleh la bahagi-bahagikan ole2 dari Bandung tu

Hasil tangkapan aku yang xde la banyak sangat kat Bandung tu tapi cukup lah untuk buah tangan

Luv this bag so much!

3 branak itik gunung berapi ikut aku balik semenanjung 
Yang ni memang kiut


 Ingat x batang pokok yang cantik-cantik kat gunung berapi tu? Aku terbeli juga la ni...Masa masih muda cun jer tapi bila tua mmg x cun weh! Baru brapa hari jer aku terbang bawa balik ni

 Kain baju + Telekung

 Barang WAJIB beli!

 Tasbih gunung berapi...memang aku mudah tergoda.hahaha

Kudapan segala bagai

Apa yang pasti Bandung memang tempat membeli belah yang best! Takkan rugi kalau berhabis berjuta-juta kat sana...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...